Ką valgo sportininkai: Jevgenijus Šuklinas

Jevgenijus ŠuklinasOlimpinis vicečempionas Jevgenijus Šuklinas beveik visą savo laiką praleidžia intensyviai treniruodamasis. Nors vaikinas maistui nėra išrankus, stengiasi rinktis sveikesnius, daugiau naudingų medžiagų turinčius produktus: salotas, mėsą, kiaušinius, košes. Jis prasitaria, kad visada po ranka turi nemažą maišelį riešutų, kurie jam atstoja ir užkandį tarp pagrindinių valgymų, ir net desertą.

„Esu visiškai susikoncentravęs į treniruotes, tad visada galvoti apie sveiką mitybą sunku. Būdamas stovyklose valgau tai, kuo ten maitina. Žinoma, jeigu tik yra galimybė, renkuosi sveikesnius produktus, – sako J. Šuklinas.

Dažniausiai sportininkas valgo 3 kartus per dieną, likus 2 valandoms iki treniruotės. Pusryčiams jis renkasi avižinę košę, pagardintą uogiene ar džiovintais vaisiais, ypač mėgsta su slyvomis ar abrikosais: „Kuo daugiau visko pridedi į košę, tuo skaniau.“ Kiekvieną dieną, dažniausiai per pietus, sportininkas valgo patiekalus iš mėsos. Pirmenybę teikia jautienai, o garnyrui, vietoj bulvių ar makaronų, renkasi ryžius. Vakare jis skanauja kiek lengvesnius patiekalus iš vištienos ar žuvies. J. Šuklinas prisipažįsta, jog kartais, po treniruočių, norisi labai sočiai prisivalgyti, bet kartais užtenka ir salotų. Jeigu išalksta, užkandžiauja riešutais, vaisiais ar jogurtu. Prieš varžybas sportininkas savo mityboje nieko nekeičia, tačiau pastebi, jog organizmas tuo metu pats diktuoja savo režimą: „Prieš svarbų startą apetitas dažniausiai dingsta. Tada valgau tik tiek, kiek reikia, jog turėčiau jėgų startui“.

J. Šuklinas sako išsiugdęs įprotį nevalgyti po 20 val. „Kartą susilažinome su bičiuliais, jog neištversiu nevalgydamas vakarais, tačiau pamėginau ir puikiai sekėsi laikytis šio rėžimo. Be to, supratau ir teigiamą jo naudą: greitai užmiegu, miegu ramiai, na ir be pusryčių į treniruotes neišlekiu – ryte apetitas būna ypač geras“, – juokauja sportininkas, pridurdamas, jog tokiu ritmu gyvena jau 5 metus.

More Like This


Kategorijos


Sveika mityba

Žymos


Add a Comment

Your email address will not be published.Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Mes facebook’e


Projektą administruoja


E-Parduotuvė