8 dalykai, kurių nežinojote apie batutus

batutus

Svajojate apie batutą? Galite net neabejoti – šį daiktą įsigyti verta ir jis gali suteikti daugybę nuostabių emocijų, taip pat jis gali būti naudingas jūsų sveikatai. Galbūt batutą jau turite arba jau planuojate įsigyti šią neeilinę laisvalaikio prekę? Skaitykite toliau – internetinės parduotuvės Pigu.lt ekspertai pateikia net 8 įdomius faktus apie batutus ir jų naudojimą.

Pirmą kartą būkite atsargūs

Jeigu ant naujo batuto (savo arba savo draugų) lipate pirmą kartą, būkite labai atsargūs – pirma pasivaikščiokite po jį, pajauskite kaip smarkiai jis yra įtemptas, tuomet pamažu pradėkite šokinėti. Kiekvienas batutas šiek tiek skiriasi, todėl prieš pradedant juo džiaugtis, pirma reikėtų apsižiūrėti.

Šokinėti reikia taip pat, kaip ir ant grindų

Kai kurie įsivaizduoja, kad ant batuto šokinėti reikia kaip nors ypatingai. Iš tiesų, viskas labai paprasta – šokinėkite taip, lyg būtumėte ant įprastų grindų: lenkite kojas per kelius, išnaudokite ir savo pėdas, išlaikykite savo kūną tiesų. Besileidžiant ant batuto tereikia šiek tiek sulenkti savo kojas per kelius – sulenkus juos per daug, sumažės šuolio galia.

Tai yra nuostabi priemonė sportui

Kuo stipresnis ir lankstesnis jūs būsite, tuo geriau jums seksis šokinėti ant batuto. Taigi, siūlome praleisti kuo daugiau laiko besitreniruojant – batutas gali sustiprinti ir pratampyti daugelį jūsų raumenų, todėl šis daiktas jums padės ir išvengti traumų užsiimant kitomis sporto šakomis.

Šis užsiėmimas padės jums numesti svorio, užauginti kojų ir nugaros raumenis, taip pat šokinėjimas ant batuto padės išlaikyti lygias pilvo formas. Tai yra itin organizmui ir kūnui naudingas užsiėmimas!

Nežiūrėkite žemyn

Daugelis šokinėdami ant batuto daro didelę klaidą ir nuolat žiūri žemyn, nes dažnai ant batuto yra pažymėtas jo centras. Tačiau žiūrėdami žemyn jūs savo gravitacinį centrą perkeliate priešais savo kojas ir dėl to galite prarasti balansą.

Ištobulinkite savo kritimą ant nugaros

Paprasčiausias triukas ant batuto yra paprasčiausias kritimas ant nugaros ir atsikėlimas be rankų – juk tai yra ketvirtadalis salto, tiesa? Taigi, prieš bandydami salto jūs privalote išmokti idealiai kristi ant nugaros ir tik tada bandyti sudėtingesnius triukus. Beje, atbulinis salto yra daug paprastesnis už priekinį, nes dar prieš nusileisdami galite matyti kur dėti kojas, todėl pirmiausiai rekomenduojame mokytis daryti atbulinį salto.

Tai yra ganėtinai pavojinga

Įprastas šokinėjimas ant batuto didelio pavojaus tikrai nekelia, tačiau bet koks bandymas atlikti sudėtingus triukus gali pasibaigti skausmingai – 2002-aisiais Jungtinėje Karalystėje net 11500 žmonių patyrė traumas šokinėdami ant batuto. Tiesa, dažniausiai taip nutinka, kai ant vieno batuto šokinėja daugiau negu vienas žmogus be didelės šokinėjimo patirties. Todėl visada privalote būti atsargūs ir atsakingi.

Šokinėjimas ant batuto gerina jūsų miego kokybę

Jeigu turite miego sutrikimų, batutas gali būti jums netgi labai naudingas. Kontanzo universiteto (Vokietija) mokslininkai įrodė, kad šokinėjimas ant batuto padidina REM miego kiekį, o būtent šioje miego stadijoje žmogus pailsi labiausiai. Taip yra, nes šokinėjimas ant batuto reikalauja daugybės labai neįprastų motorinių judesių.

Įsigyti batuto nepakanka

Mėgėjiškai šokinėti ant batuto galima apsirengus bet kaip, bet jeigu norite maksimalaus komforto ar netgi siekiate kokių nors rezultatų, būtinai apsirenkite patogią sportinę aprangą, kuri nebūtų pernelyg laisva – tokia apranga nuolat trukdys. Taip pat siūlome mūvėti neslidžias kojines arba, jeigu norite ir galite investuoti papildomai, galite užsisakyti specialias kojines su plonu ir neslidžiu guminiu padu.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*