Papildai sportui: kaip išsirinkti tinkamiausius?

papildai sportuiŠiandien, kai papildai sportui, tiek įprastose vaistinėse, tik internetinėse parduotuvėse sudaro tokį didelį pasirinkimą, svarbu turėti šiek tiek specialių žinių tam, kad galėtume išsirinkti pačius geriausius. Tinkamiausius papildus sportui išsirinkti bus parasta, jei atkreipsite dėmesį į šią informaciją.

Papildai prieš treniruotę

Kokius papildus vertėtų rinktis dar prieš treniruotę? Pasirodo, tinkamiausi yra tie, kurių sudėtyje yra arginino, kreatino, glutamino bei kofeino. Pirmoji medžiaga pagerins kraujotaką raumenyse, tad sumažės traumų tikimybė, o taip pat padidės raumenų galingumas; antroji ir trečioji medžiagos – pakels raumenų tonusą, tad galėsite įveikti net ir pačius didžiausius krūvius; tuo tarpu kofeinas veiks kaip analgetikas.

Papildai po treniruotės

Jau sužinojome, kokius papildus reikėtų vartoti prieš treniruotę, tačiau svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad laikas po jos – taip pat yra labai reikšmingas, kitais žodžiais tariant, taip pat yra papildų, kurie tinkamu vartoti būtent tokiu metu. Po treniruotės vertėtų rinktis papildus, kuriuose gausu baltymų – ši medžiaga padės atsistatyti raumenims.

Sąnariams stiprinti

Sąnariai – viena svarbiausių žmogau kūno vietų, todėl tie, kurie sportuoja, jiems turėtų skirti ypač didelį dėmesį. Tai galima padaryti įvairiais būdais, tačiau bene vienas efektyviausių ir greičiausių – vartoti tinkamus papildus. Pirmenybę reikėtų teikti tiems papildams, kuriuose gausu gliukozamino – ši medžiaga gydo pažeistus sąnarių audinius, o taip pat – mažina skausmus. Taip pat tinka ir tie papildai, kuriuose yra kurkumino ir žuvų taukų – pirmasis kovoja su laisvaisiais radikalais, tuo tarpu antroji medžiaga užkirs kelią sąnarių uždegimams.

Kova su riebalais

Ne paslaptis, kad žmonės sportuoja vedini pačių įvairiausių tikslų: vieni nori lavinti jėgą bei ištvermę; antriems yra svarbu priaugti daug raumenų masės, tuo tarpu treti sportuoja, nes sportas yra puikus ginklas kovoje su riebalais. Jei ir jūs sportuojate vardan šio tikslo, rinkitės papildus, kurių sudėtyje yra žaliosios arbatos ekstrakto, karnitino, kofeino, sezamino. Šios medžiagos degina riebalus.

Nakčiai

Tie, kurie dieną daug sportuoja, naktį turi ypač gerai pailsėti ir pasirūpinti, kad jų miegas būtų ypač kokybiškas. Tai užtikrinti galima vartojant atitinkamus papildus. Derėtų rinktis tuos, kurių sudėtyje cinko, arginino bei linų sėmenų aliejaus. Visos šios medžiagos kuo puikiausiai apsaugo raumenis nuo naktinio katabolizmo.

Kaip matyti, norint išsirinkti pačius tinkamiausius papildus sportui, reikėtų atsižvelgti ir į kitas aplinkybes: kuomet papildai bus vartojami (prieš treniruotę, po jos ar nakčiai), kokiu tikslu (sąnariams po aktyvaus sporto stiprinti ar kovai su riebalais).

More Like This


Kategorijos


Sportas Sveika mityba Sveiki produktai

Žymos


Add a Comment

Your email address will not be published.Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Mes facebook’e


Projektą administruoja


E-Parduotuvė