Sporto trenerio patarimai pradedančiajam

Mintis turėti nepriekaištingą kūną dažną tiesiog apsėda. Ypač artėjant pavasariui. Pradedame mankštintis ir sportuoti, nes norime kuo greičiau atsikratyti nesimpatiško pilvuko ir atgauti ankstesnes dailias formas. Su tokiu tikslu ir lankomės sporto salėje ar sportuojame namuose. O gal tik galvojame apie tai?

Ir Jūs turite laiko sportuoti

Patikėkite, Jūs tikrai turite tam laiko! 9 iš 10 – ties pradedančiųjų teigia, jog neturi laiko treniruotėms. Tačiau iš tikrųjų jie turi laiko dirbti viršvalandžius, turi laiko valgyti nesveiką maistą, turi laiko eiti pas gydytoją kuomet suserga. Taigi, laiko pakanka viskam, išskyrus treniruotes. O juk tam pakaktų vos kelių valandų per savaitę!
Kantrybės laukiant rezultatų

Kalbėdamas apie žmogaus fiziologiją ir sveikatą, pradedantysis sporto salės lankytojas mano žinąs tiek pat kiek ir jo treneris. Tačiau taip nėra. Pradedantysis žino, kuo skiriasi dvigalvis ir trigalvis raumenys, kas yra kalorijos, kad nepatartina valgyti riebaus maisto. Bet šių žinių tikrai nepakanka.

Daugelio trenerių nuomone, net su sporto ir sveikatos pagrindais susipažinęs žmogus pradėdamas sportuoti užsibrėžia per aukštus tikslus. Didžioji dauguma stengiasi numesti svorio kiek įmanoma greičiau, todėl kilnoja pernelyg didelius svorius, skuba ir susižeidžia, o galiausiai meta treniruotes.

Pamirškite atsilenkimus

Norėdami kuo greitesnių rezultatų, sporto salės pradedantieji ilgai nesvarstydami gulasi ant nuožulnios plokštumos ir pradeda daryti atsilenkimus. Sukabinę rankas už galvos atsilekninėja pirmyn – atgal, manydami, jog tik tokiu būdu gali pašalinti riebalų atsargas nuo pilvo.

Visgi, vien tik atsilenkimais niekada nepasieksite norimo rezultato. Galite daryti šimtus, tūkstančius atsilenkimų kasdien, tačiau Jūsų pilvas išliks pagalvės minkštumo. Gal atrodys kiek paradoksalu, bet jei norite sumažinti riebalų kiekį ant pilvo, pirmiausiai turite pamiršti apie atsilenkimus.

Naudokite specialius treniruoklius

Vos baigę atsilenkimus pradedantieji čiumpa į rankas 15 kg svarmenis ir imasi bicepsų, kurių ištreniravimas jiems atrodo toks pat svarbus. Bet tikslas ne visada pateisina priemones.
Jei dar tik pradedate sportuoti – kuo daugiau naudokitės specialiais treniruokliais. Jie sukurti taip, kad teisingai formuotų raumenis ir išlaikytų jų lankstumą bei natūralų linkimo kampą. Labai svarbu yra treniruoti pilvo raumenis. Kartu su nugaros raumenimis jie yra atsakingi už žmogaus laikyseną ir daugybę kitų dalykų. Tačiau pilvo raumenims reikia labai mažai energijos. Tad norėdami sumažinti riebalų kiekį pilvo srityje, turite treniruoti ir didžiuosius kūno raumenis, kurie sunaudoja gerokai didesnį riebalų kiekį: kojas, pečius, krūtinę, sėdmenis ir pan.

Treniruotę pradėkite ir užbaikite taisyklingai

Pradedantys sportuoti nėra visai neišprusę. Jie žino, jog norėdami „atkasti“ po riebalais pasislėpusius raumenis, jie privalo atlikti ir širdžiai bei kraujagyslėms svarbius pratimus. Ir, norėdami kuo daugiau suspėti, jie pradeda treniruotę vos įžengę pro duris.

Atminkite: žmogaus organizme cukrus pirmiausiai deginamas kraujotakos sistemoje. Todėl pirmas 30 treniruotės minučių turite daryti tik raumenų tempimo ir kitus lengvus pratimus, kad sudegintumėte cukrų. O vėliau, treniruotei baigiantis, paskutines 30 minučių praleiskite ant bėgimo takelio. Tai efektingai padės sudeginti nereikalingus riebalus.
Valgykite dažniau, bet saikingiau

O ką, jei žmogus sportuoja specialiais treniruokliais, atlieka pratimus širdžiai bei kraujagyslėms, valgo sveiką maistą, tačiau jo vis tiek pilvas minkštas, o presas neišryškėjęs?

Būtinai valgykite pusryčius. Vis daugiau trenerių pasaulyje sutinka, jog geriausia yra valgyti keturis – penkis kartus per dieną. Visada valgykite maždaug vienodą kiekį arba po truputį mažinkite porciją sulig kiekvienu tos dienos valgiu. Daugiau kartų valgančio žmogaus medžiagų apykaita yra kur kas geresnė nei to, kuris valgo dukart per dieną. Jei mėgstate keptą maistą – verčiau kepkite vištieną ar daržoves, bet neapvoliokite jų tešloje ar džiuvėsiuose, nes šis „apdaras“ labai gerai sugeria riebalus.

Informacijos šaltinis: topshop.lt

More Like This


Kategorijos


Sportas Sveika gyvensena Trenerių patarimai

Žymos


Add a Comment

Your email address will not be published.Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Mes facebook’e


Projektą administruoja


E-Parduotuvė