Grūdinimasis – prevencija nuo ligų

Visi norime jaustis energingais, stipriais, darbingais ir produktyviais, tačiau sėdėjimas prie kompiuterio, televizoriaus ar automobilio vairo, mus paverčia nejudriais, pavargusiais žmonėmis. Kuomet žmogus yra pervargęs, tuomet jis yra lengvai „įveikiamas“ (ligų prasme). Ypatingai atšalus orams daug kas pajaučia peršalimo požymius, o kai kuriuos kelioms savaitėms „paguldo“ ant patalo ir įvairūs siaučiantys virusai (pvz gripas).

Ką daryti, kad taip nenutiktų ir visą žiemą galėtume išlikti darbingais ir energingais? Visų pirma reikia pradėti grūdintis. Kaip grūdintis?

Grūdintis reikia palaipsniui ir tą reikėtų daryti visus metus. Grūdintis geriausia pradėti vasarą. Tai yra bent jau iš ryto nusiprausti su šaltu vandeniu, sportuoti gryname ore, maudytis tvenkiniuose, ežeruose, jūroje.

Atėjus žiemai vėl gi reikia stengtis kuo įmanoma dažniau ištrūkti į gamtą, pavaikščioti, paslidinėti slidėmis ar pačiuožinėti pačiūžomis.

More Like This


Kategorijos


Sveika gyvensena

Žymos


Add a Comment

Your email address will not be published.Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Mes facebook’e


Projektą administruoja


E-Parduotuvė