Sportas ir vanduo

Sporto metu organizmas pašalina daug skysčių prakaito forma. Todėl organizmą būtina nuolat papildyti skysčiais, o tiksliau vandeniu. Jei vidutiniškai aktyviam žmogui rekomenduojama per dieną išgerti bent du litrus vandens, tai aktyviai sportuojančiam 3,5 – 4 litrus. Jei sportuojame gan aukštoje temperatūroje (pvz vasarą), tai išgeriamo vandens kiekiai gali viršyti ir 5 litrus.

Daugelis mėgėjiškai sportuojančių daro klaidą, jog troškulį malšina įvairiais limonadais su saldikliais. Toki gėrimai visų pirma nemalšina troškulio ir nėra sveika jūsų organizmui. Tad gerkite švarų (jei iš vandentiekio, tuomet turi būti ištirtas ar nėra kalkių, nitratų) tyrą, paprastą vandenį bei negazuotą mineralinį vandenį.

Sportas-sveikata.lt

More Like This


Kategorijos


Sportas

Žymos


Add a Comment

Your email address will not be published.Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Mes facebook’e


Projektą administruoja


E-Parduotuvė