Mankšta – rytinė dovana mūsų organizmui

Visi rytais norime ilgiau pamiegoti, o po to skubėdami bėgame į mokslus, darbus ir mankštai dažniausiai nelieka laiko. Bet ar išties taip sunku atsikėlus atrasti 5-10 minučių nesudėtingiems pratimams atlikti? Tikrai ne. Mums tereikia suvokti, kaip tai yra svarbu mūsų organizmui ir savijautai. Mums tiesiog reikia išmokti gerbti ir mylėti savo organizmą.

Tad jei iki šiol rytinės mankštos nedarėte, raginame pradėti ją daryti ir patys greitai pajusite kaip tai teigiamai veikia jūsų organizmą, savijautą, nuotaiką.

2 Comments

  1. Sveiki. Norėjau paklausti kada reikia daryti mankštą, ar kai iškart atsikeli ar po kažkiek laiko? ir kokie pagrindiniai pratimai turėtų būti?

  2. Pratimus geriausia daryti po to, kai nueisit į vonią ir šaltu vandeniu nuprausite veidą. Tada jūsų kūnas greičiau pabus iš miego. Geriausiai prabudina preso pratimai, nežinau tiksliai kodėl, gal tam tikra chakra suaktyvėja. O pratimai labai jau pagal poreiki, internete yra įvairių jų.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*