Kad sportas netaptų skausmingu

Sportas – sveikata, tačiau netaisyklingai sportuojant galime sulaukti atvirkštinių rezultatų ir pakenkti savo organizmui. Vienas iš šio projekto tikslų yra ne tik skatinti žmones sportuoti, bet ir skatinti teisingai sportuoti, kad sportas netaptų traumų ir kitų sveikatos problemų priežastimi.

Pagrindinės klaidos sportuojant:

  • Netinkamas, paviršutiniškas apšilimas prieš sportinius pratimus.
  • Netaisyklingas kvėpavimas intensyvaus sporto metu.
  • Netaisyklinga laikysena, kūno padėtis atliekant įvairius sporto pratimus (ypatingai su svarsčiais).
  • Savo jėgų neįvertinimas, per didelis fizinis krūvis.
  • Per mažas laiko tarpas tarp valgio ir sporto pratimų.
  • Poilsio trūkumas.
  • Per mažas laiko tarpas tarp traumos ir aktyvaus sportavimo.

Kad išvengti šių klaidų, prieš pradedant aktyviai sportuoti reikėtų pasitarti su šios srities specialistais. Jei neturite tokių galimybių, bet norite sužinoti daugiau apie taisyklingą sportą – užduokite klausimus mums (komentaruose) šioje temoje ir mūsų sporto specialistai pasistengs atsakyti į jūsų klausimus.

More Like This


Kategorijos


Sportas

Žymos


11 Comments

Add a Comment

  1. Norėjau paklausti kokį apšilimą reikėtų daryti, jeigu ruošiesi daryti pritupimus, atsilenkimus, atsispaudimus ir t.t.? kiek laiko turi trūkti geras apšilimas?

  2. noreciau ir as to paties paklausti,ir + pries sworiu kelnojimus,stangas ir pan,kokie apsilimai turi buti? ir kiek laiko?

  3. Sveiki,noreciau isgirsti profesonalu nuomones.Mano dukra yra 16m.,ugis 172cm,svoris 52kg,pradejo sportuoti,be abejo dziaugiuosi del to.Bet man neramu nes matau kad ji tikrai netaisiklingai pradeda sportuot ir dar pasirinko netinkama mityba.Papasakosiu dukros dienos rezima ir jus suprasit kodel man neramu.I mokykla keliasi 6h ryto,pusryciu nevalgo,mokykloj apie 11h pavalgo pietus(gauna nemokama maitinima),jei patiekale yra mesos,nevalgo.Tik karta i savaite pavalgo mesos nes priverciau.Is mokyklos gryzta 16h.Gryzus,pietums namuose suvalgo gal koki 100g maisto.Tada apie 1h ruosia pamokas(kartais ir daugiau).Apie 17h dviraciu vazineja 2h arba bega krosa 6-7km,apsilimo pries tai nedaro.Vakarienes dazniausiai nevalgo.Miegot eina 21h… Saziningai pasportavo 6 dienas is eiles o siaip tai nereguliariai…tai sportuoja tai ne(i savaite pora dienu pasportuoja kitas dienas nieko arba atvirksciai).Aiskinau dukrai kad taip negalima bet ji neklauso.Paakiai pajuode…Kaip jai isaiskint kad taip negerai?Siaip musu santykiai su dukta geri.Niekada dukra neturejo antsvorio,niekada jokiu dietu,valgydavo normaliai.Lauksiu jusu patarimu;)ACIU

  4. Mano subjektyvūs pastebėjimai:

    Pusryčius būtina pavalgyti.
    Kodėl mėsos nevalgo? Neskanu ar kas? Dieta?
    Prieš neintenstyvų sportą (lėtą bėgimą, dviračio mynimą) ypatingo apšilimo nereikia, tiesiog lengvai prasitempt raumenis.
    Per savaitę gali sportuoti ir du, ir tris kartus, bet jei paakiai pajuodę, vadinasi krūvį reikia sumažint, nes iš persistengimo greičiau ateis išsekimas nei nauda.

    Ir dar vienas klausimas kodėl ji sportuoja? Nes patinka, ar dėl figūros, ar kokios kitos priežastys?

  5. as nesenniai pradejau sportuoti su hanteliais pasportavau 2 dienas 3diena kai atsikeliau skaudejo pecius ir alkunes cia gerai ar blogai

  6. KNOCK – normalus procesas (savijauta) po fizinio krūvio, tuo labiau tik pradėjus sportuoti. Svarbiausia pratimus daryti taisyklingai ir nepamiršti apšilimo.

  7. Sveiki, pradejau sportuoti pries 5 savaites. Mano tikslas – atsikratyti kuo greiciau nereikalingu riebaliuku, ypac pilvo srityje. Labai prasau, patarkite kaip tai taisyklingai padaryti. I sporto sale einu 4-5 kartus i savaite, 30-40 minuciu minu „slidziu“ treniruokli ir 20 – 30 minuciu dvirati. Is anksto dekoju uz atsakyma.

  8. Sveiki. Kaip ir visos merginos, tikriausiai nebusiu isskirtine, jei skusiuos del savo pilvuko, ar stambesniu koju. Beabejo kaip ir visos, noriu atsikratyti keliu kilogramu. Taciau turiu neiprasta problemele. Turiu igimta sirdies liga, del kurio man daktarai liepe prasyti mokytoju (kol dar turejau mokykloje kuno kultura), kad man duotu lengvesniu pratimu, kad neperkrauciau sirdeles. Ju neklausius, zinoma, buvau susilaukusi siokiu tokiu problemu, kai su sirdimi pablogejo, kelis menesius gavau gerti raminamuosius vaistus ir vitaminus, nes del per didelio kruvio (kaip jie sake) salia sirdies susidare kazkokia „deme“. Prie kruvio prisideda ir mokykla. Esu 12-toke ir visu pamoku kruvis yra labai didelis: ruosimasis egzaminams, didelis pamoku skaicius (8 – 10), dailes baigiamieji, papildomos pamokos, velgi del egzaminu. Kaikuriomis dienomis namo gristu velai vakare. Noreciau, kad patartumete, kokius fizinius pratimus galeciau atlikti namuose, kad jie neperkrautu sirdies. Taipogi buvo kilusi mintis pirkti vibro-dirza, ar verta ji pirkti, ar jis butu veiksmingas? Koki mitybos raciona patartumete merginai, serganciai sirdies liga? Butu gerai, jei galetumete man atrasyti i el-pasta, jei kils papildomu klausimu. Aciu is anksto. 🙂

  9. Man 16, turiu sioki toki pilvo presa, bet noreciau, jog jis butu ryškesnis. Kokius pratimus pasiulytumet ir kokia mityba? Aciu.

  10. Sveiki. Man yra 17 metų ir jau trečią savaitę lankausi sporto klube, nes artėja vasara ir norisi padailinti savo kūno linijas. Tačiau bijau, kad vietoj to, kad numest kelis kilogramus (mano svoris yra apie 57 kg, ūgis – 159 cm), aš tik prisiauginsiu raumenų ant savo nekūdų šlaunų ir pilvo, kas paskui bus tikrai negražu. Kokius pratimus geriau daryti tam, kad suplonėtum ir kokių vengti, kad „neprisikačialintum“? Ir kiek laiko prieš ir po sporto geriau nevalgyti? Be to, labai jaučiu, kad mano dešinys petys yra aukščiau už kitą ir dėl to, ta pusė daug greičiau pavargsta ir apskritai, viską darant labai jaučiasi. Ką daryti, kad bent truputį tai atitaisyti? Iš anksto AČIŪ labai.

  11. Man panašių klaidų padėjo išvengti sporto medicina. Labai svarbu į tai akreipti dėmesį. Dėl netaisyklingo sporto gali atsirasti įvairios traumos: alkūnės skausmas, čiurnos skausmas, kelio skausmas ir pnš.

Add a Comment

Your email address will not be published.Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Mes facebook’e


Projektą administruoja


E-Parduotuvė