grikiu dieta

Grikių nauda organizmui bei grikių dieta

Nedaugelis žino, jog grikiai yra itin vertingas maisto produktas. Grikiai yra puiki organizmo šluota, tinka norintiems išsivalyti organizmą bei žarnyną, pagerinti savijautą bei padailinti figūros linijas. Be to, grikiai yra vitaminų šaltinis, labiausiai vertinami dėl vitaminų B ir P, taip pat mineralinių medžiagų, tokių kaip cinko, fosforo, jodo, geležies, kalcio, magnio ir vario. O kur dar įvairiausios amino rūgštys ir ląsteliena… žodžiu, kiekvienas mitybos specialistas patvirtins, jog grikiai yra naudingi kiekvienam organizmui, ir juos reikėtų įtraukti į savo mitybos racioną ar net laikytis grikių dietos.
Toliau skaityti Grikių nauda organizmui bei grikių dieta

sveiki_produktai

Mityba prieš treniruotę – rinkis sudėtinius angliavandenius

Tinkama mityba prieš treniruotę yra itin svarbus faktorius, lemiantis jūsų energijos lygį fizinio krūvio metu. Tiesa, valgyti prieš treniruotę reikia bent 1-1.5val ir nedidelę porciją, kad maistas greitai ir lengvai susivirškintų ir neapsukintų jūsų sporto kokybės. Maždaug 70% valgio prieš treniruotę turėtų sudaryti sudėtiniai angliavandeniai, tokie kaip pavyzdžiui: grikiai, avižos, daržovės, pilno grūdo makaronai, kiti grūdų produktai

Mokslininkai tyrimais nustatė, jog sudėtinių angliavandenių vartojimas prieš treniruotę atitolina nuovargį ir padidina ištvermę bei raumenų galimybę pasisavinti gliukozę.

Tuo tarpu paprastieji angliavandeniai, kurie randami vaisiuose, piene, meduje, cukruje virškinimo metu skaidomi gliukozę ir saugomi kaip glikogenas raumenyse. Vėliau glikogenas paverčiamas į gliukozę ir yra naudojamas kaip energijos šaltinis. Visgi, paprastųjų angliavandenių vartojimas prieš treniruotę neteikia naudos ir papildomos energijos visos treniruotės metu (pvz kuri trunka 90 minučių). Energijos antplūdis užtrunka tik apie 30 minučių, kol cukrus patenka į kraują.

sporto-pratimai2

Profilaktinio sveikatos patikrinimo nauda sportuojantiems ir ne tik

Pastaruoju metu, viešojoje erdvėje dažnai kalbama apie profilaktinius sveikatos tyrimus ir kaip jie gali užkirsti kelią nepageidaujamoms ligoms. Sportuojantiems, kaip ir visiems kitiems svarbu anksti aptikti ligą ir kuo greičiau ją išgydyti, nes kuo greičiau tai atliksime, tuo greičiau galėsime vėl treniruotis visu pajėgumu. Niekas taip nesulėtina progreso, kaip nesitreniravimas! Profilaktinis pasitikrinimas kartą per metus, fiziškai aktyviems ir jokių negalavimų nepatiriantiems, dažniausiai yra optimalus dažnumas.
Toliau skaityti Profilaktinio sveikatos patikrinimo nauda sportuojantiems ir ne tik

turnikas

Prisijunkite prie projekto! Atsiųskite savo sėkmės istoriją, foto ar video

Efektyviausia priemonė motyvuoti aplinkinius pradėti sportuoti – pateikti pavyzdžių, kitų žmonių sėkmės istorijų. Todėl kviečiame visus, kurie sporto dėka pasiekė puikių rezultatų tiek išvaizdos, tiek savijautos atžvilgiu, pasidalinti savo istorija, video klipu ar foto, kurioje atsispindėtų jūsų progresas.

Jūsų atsiųstą informaciją paskelbsime „Sportas-sveikata.lt“ internetiniame bei facebook puslapiuose. Norimą publikuoti medžiagą kviečiame siųsti el.paštu info@sportoprojektai.lt arba parašykite žinutę mūsų facebook paskyroje.

Sporto stovykla Kaune 2015

sporto stovyklaPraėjusią savaitę Kaune vyko sporto stovykla suaugusiems. Šią stovyklą organizavo Viešoji įstaiga „Sporto projektai“, kuri sporto stovyklų srityje specializuojasi nuo 2008 metų.

Šioje sporto stovykloje pagrindinis dėmesys buvo skiriamas dalyvių bendram fiziniam pasirengimui. Tenka pastebėti, kad dalyviai daro itin akivaizdžias klaidas atlikdami net pačius elementariausius pratimus. Dėl šios priežasties jiems tokia stovykla buvo itin naudinga.
Toliau skaityti Sporto stovykla Kaune 2015